Podsumowanie 2016 roku + Top Najlepszych pozycji czytelniczych
Podsumowanie 2016 Roku
Moi drodzy ten rok był dla mnie przełomowy w kilku momentach. Nie zawsze były to wydarzenia miłe, ale co nas nie zabije to nas wzmocni i Ja w to wierze 😀
W tym kończącym się roku założyłam ten blog i za mobilizowanie mnie w tym temacie należą się podziękowania Claudii , Dorocie, Irenie, Agacie i Ewelinie oraz szalonej Oli 🙂
Dziękuje za każdą pomoc i radę i opiernicz też 😀
A teraz Moje Top Najlepszych książek 2016 roku
1. „Jak Powietrze” Agata Czykierda Grabowska
2. Mia Sheridan (wszystkie wydane nie mogłabym żadnej wybrać)
3. „Sny Morfeusza” K. N. Haner
4.”Światło w mroku” I.M.Darkss
5.”Pan Wilk i kobiety” Jarosław Wilk
6. „Piętno Midasa” Agnieszka Lingas-Łoniewska
7.”Awaria Małżeńska” N.Socha i M.Witkiewicz
8. „Dotyk Północy” Adelina Tulińska
To tak naprawdę tylko urywek książek, które wywarły na mnie wpływ w 2016 roku, mogłabym poszerzyć listę ale kto to będzie czytał 😀
Życzę Wam kochani aby ten nadchodzący rok był co najmniej dwa razy lepszy i weselszy niż kończący się rok. Zaczytanego Roku 2017 i samych radości w życiu, no i niesamowitych powieści w tym nadchodzącym roku a szykuje się ich mnóstwo 🙂
Pozdrawiam wasza Marta
5 komentarzy
Ewelina Nawara
Wszystkiego najlepszego w nowym roku Kochana!! 🙂
Diane Rose
Zgadzam się co do Mii Sheridan i oczywiście Kaśki 😀
onlypretender
ostatnio ciągle spotykam się z Dotykiem północy, chyba muszę spróbować 😀 pozdrawiam 🙂
Przeczytanki Dorota Lińska-Złoch
Fajnie że prowadzisz blo. Widać jak się rozwijasz! Awaria małżeńska nas połączyła 😉
Sylwia
"Awaria małżeńska" to świetna komedia pomyłek, która zawiera w sobie sporo mądrości. W ubiegłym roku również zakochałam się w twórczości Mii Sheridan. 🙂
Przy okazji pragnę zaprosić Cię do wyzwania "Grunt to okładka", które w tym roku rusza w nieco odświeżonej wersji. Tutaj więcej informacji: http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/podsumowanie-grudniowej-edycji-grunt-to.html
Zaczytanego Nowego Roku!